Vanliga frågor

 Välkommen till vår nya webbshop!

Vi har uppgraderat till en ny butikslösning för att ge dig en snabbare, smidigare och mer pålitlig shoppingupplevelse. Tidigare tekniska problem – som uteblivna orderbekräftelser – är nu åtgärdade, och många nya förbättringar har införts.

Har du lagt bevakningar på produkter tidigare? Oroa dig inte – vi hanterar dem manuellt tills vidare. Möjligheten att själv skapa nya bevakningar kommer snart tillbaka.

Vi har även breddat utbudet av betalmetoder, så att du enkelt kan välja det som passar dig bäst.

Snart kommer vi också kunna erbjuda leverans till utvalda delar av EU – vi undersöker även möjlighet att kunna skicka till Norge.

Vill du få information så fort fler länder blir tillgängliga? Skriv upp dig på vårt nyhetsbrev, så håller vi dig uppdaterad.

Tack för att du handlar hos oss – vi ser fram emot att ge dig en ännu bättre upplevelse! 💛

 

Vanliga frågor & svar (FAQ)

1. Har du funderingar över leveransvillkoren?

Klicka på följande länk för mer information, leveransvillkor.

2. Retur eller återbetalning – hur gör jag?

Klicka på följande länk för mer information, returpolicy.

3. Jag har inte fått någon orderbekräftelse – vad gör jag?

Systemet skickar nu bekräftelser automatiskt. Saknar du mail, kolla din skräppost eller kontakta oss så hjälper vi dig.

4. Vad händer med mina gamla produktbevakningar?

Vi bevakar dem manuellt och kontaktar dig om varan blir tillgänglig. Inom kort kommer du kunna skapa nya bevakningar själv.

5. Kan jag betala med fler metoder nu?

Ja! Vi har utökat våra betalalternativ för att göra det enklare och mer flexibelt att handla.

6. Skickar ni till andra länder?

Snart! Vi kommer inom kort kunna leverera till vissa delar av EU – vi undersöker även möjlighet att kunna skicka till Norge.

Vill du få information så fort fler länder blir tillgängliga? Skriv upp dig på vårt nyhetsbrev, så håller vi dig uppdaterad.

7. Gäller mina tidigare beställningar fortfarande?

Absolut. Alla ordrar hanteras precis som tidigare – hör av dig om du undrar över något specifikt.

8. Kan jag fortfarande hämta ut min beställning i butik?

Ja! Du kan fortfarande välja att hämta din beställning i vår fysiska butik i Valbo Köpcentrum.

9. Finns ni på sociala medier?

Ja! Följ oss gärna på Instagram och Facebook där vi delar filmklipp och nyheter om våra senaste produkter. Ett perfekt sätt att hålla dig uppdaterad!

https://www.instagram.com/hemochtrend/

https://www.facebook.com/profile.php?id=100092481831212